"regnpromenad"

Publicerat - 2011-09-10 @ 10:54:07
  
Det duggade endast lite lätt, så vi tog på regnkläderna och promenerade till parken. Novalie börjar bli riktigt duktig på att gå, men när vi satt i ladan började hon prata om "kissa pottan" så det blev att skynda hem, och då skulle hon absolut inte gå själv så nu har man träningsvärk i höger arm efter att ha bärt henne. (Så tror vi tar med vagnen "ifall att" nästa gång.) Hon kissade iaf på pottan bara en stund efter att vi kommit in så falskt larm var det ju inte. Vi åt lunch och nu sover hon middagsvila. Jag ska jobba hela helgen så jag får snart ställa mig för kvällsskiftet. T som var sjuk igår tycker han börjar reda sig så det är ju tur. (Bara jag som klarat mig hittills och det gör mig lite orolig eftersom vi far på vår resa inkommande fredag...)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?