vi lever ännu

Publicerat - 2011-09-06 @ 08:53:50
Hade en liten bloggpaus i helgen. Vi hade bestämt oss för att vara vid datorn så lite som möjligt, och bara rå om varandra istället. Så lördagen började med att jag lyxade till det genom att steka plättar till frukost, och T vispade grädde. Sedan tog jag ut lite egentid och for in till centrum för att kolla och prova kläder i lugn och ro. När jag kom hem var det pizzabak som gällde och dte blev dagens middag. På kvällen tog vi det lugnt och bara var.

Söndagen började med att vi åkte iväg till T´s föräldrar i "Nyakbi" strax efter frukost. Jag fick äntligen oljan och oljefiltret bytt tack vare T och min svärfar. Går ju bättre om två stycken kan dela på den uppgiften ;). Efter Nykabi besöket bilade vi vidare söderut och mot Vasa. Gick ett varv på minimani där jag hittade en ny regnrock+byxor åt N, och sedan blev det ett besök hos bästaste Johanna medan T var och tränade rinkbandy i ishallen. Sen kom vi hem då endast 15 min återstod av årets säsongstart av Idol, fiaxde oss för kvällen och gick och sova.

Och igår var vi åter igen in i vardagen med jobb. På kvällen efter att N lagt sig hann jag även med ett pass bodypump vid gymmet. Kommer inte hinna träna så mycket som jag skule vilja denhär veckan eftersom vi ska på föräldramöte ikväll,imorgon är det start av N´s funkykidz grupp tillsammans med en förälder, torsdag jobbar jag kväll och sedan hade vi redan fredag. Bara det håller upp idag får vi väl försöka hinna med en promenad..
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?