annandag påsk.

Publicerat - 2012-04-09 @ 13:50:56
Igår var det tyst, vi befann oss ännu i Koskö på eftermiddagen, och när vi hämtat Novalie och kommit hem kastade vi bara i oss lite lättmat och sedna gick jag för att försöka vila mig en stund innan nattskiftet på jobbet, och nu har jag nyss stigit upp för jag blev så hungrig. T tog Novalie med och for till fammo och faffa, så om jag inte lägger mig igen skall jag nog passa på att städa lite. Tror inte det kommer hända så mycket mer här idag. Lördagskvällen var i alla fall bra med tunnbadande och liten utgång efteråt. Jag körde på min nya outfit som jag handlade på code innan:
 
* virkad topp från Vila
* nitskärp Pieces 
* "skinnjacka" från Only. 










 


























Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?