fick inte åka på jobb.

Publicerat - 2012-04-17 @ 10:15:08

Novalie har inte kastat upp alls här hemma sedan jag hämtade henne på dagis igår. Dock sov hon ett middagspass på två timmar sent på eftermiddagen igår, och även nu verkar det som hon skulle vilja ta en tupplur. (annars är energin hennes på för fullt!) Vi har just ätit lunch. Skulle haft kvällsskifte på jobbet idag, och hade faktiskt tänkt åka. Fammo hade lovat hon kunde passa Novalie dedär timmarna mitt på dagen då T inte ännu slutat och inte skulle haft någon möjlighet att sluta tidigare. Men då jag ringde jobbet tyckte de att jag skulle vara hemma ändå, full förståeligt att man inte ska dra smittan dit. Så nu har jag tagit tag i en lite större städning här hemma som innefattar rengöring av toaletterna, torkning av köksbänkar/skåp och dammsugning+golvtvätt. "Lilla Oscar" må ha charmat våra hjärtan, men han är inte så charmig då han lämnar pissfläckar här och var. Längtar efter varmt väder så han kan sova ute om nätterna. Han är ju ändå snart 11 veckor.


Oscar - inte så oskyldig som man ser ut.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?