nu se det snöa...

Publicerat - 2012-04-18 @ 08:05:20

Dendär snön är verkligen inte önskvärd här just nu. Tänk att det är knappt två veckor kvar till första maj och det ska se ut såhär. Att kolla 10-dygsnprognosen gör en inte gladare heller.. mest bara grått och åter grått. Nåja, här har vi i alla fall kryat på oss. Och idag skulle jag ha varit ledig, men eftersom vi har flera som fått flunssa på jobbet så har jag lovat ta ett extra pass och ska således befinna mig på jobb från 13.30-21.30 idag. Novalie får vara med fammo några timmar på eftermiddagen eftersom inget dagis var inbokat. Innan jag åker i jobb skall kylskåpet fyllas, så det tror jag vi ska åka iväg och göra bara jag fått fram borstat bilen. Ha en bra dag!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?