på språng.

Publicerat - 2012-04-01 @ 21:42:06

Idag har jag knappt varit hemma alls. Jobbat 7-14, och efter det mötte jag upp T och Novalie hos hans föräldrar så for vi till deras "stuga" för att grilla korv och röka lax som vi sedan åt. När vi satt där började jag prata om att jag ville besöka min bror. Han och flickvännen har nämligen flyttat från Närpes till Petsmo, och bor i den lägenhet jag bodde under den tiden jag och T var ifrån varandra, och nyfiken som man är så jag ville se hur de fått till det där. :) T tyckte det lät som en bra idé men  Novalie ville så gärna vara med fammo och faffa så hon fick stanna hos dem, och på så sätt kunde jag för första gången åka med T i  BMW´n som bara har plats för två. (Är ju att passa på ifall den snart skall säljas)

 

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?