stora damen kan själv.

Publicerat - 2012-04-19 @ 16:30:34
Plötsligt var det en sådär skum tystnad. Och en sådandär som man inte får något svar på hur man än ropar; "vad gör du? var är du". Det är bara att gå och se efter själv. Då sitter hon där, vid köksbordet, har plockat fram en plastskål, smör och en kniv. Vad gör du frågar jag. "Novalie vill baka" är svaret. Först tänker jag att jag ska plocka in allt i skåpen igen.. har ju lovat att det inte ska vara några sötsaker i veckorna, men hur ska man kunna motstå någon som tagit initiativ på ett sådant gulligt sätt och "tänkt själv"*. Ska vi se vad vi ska baka? frågade jag. Ett glatt tjut följt av ett ja kommer fram. Vi gör en chokladkaka, vispar lite grädde och nu har vi just avnjutit den som dessert till dagens middag. Charmunge. -v-

 
.. kan dehär två verkligen vara samma tjej ? .. :)

* imorse hittades även en tandkrämstub på lavoarkanten,  mera tandkräm på kanterna av lavoaren, korken till tuben på golvet och en hellokitty tandborste som ännu hade spår av överflödig tandkräm kvar. En närmare titt på tösen visade på en vit mustasch.. så att hur fenimin min sambo än må vara mellan varven tror jag han kan avskrivas som "skyldig".



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?