ett positivt besked som fått vänta

Publicerat - 2012-08-17 @ 17:30:00
Det var inte bara arbetsavtalet om en fast tjänst på jobbet som gjorde mig glad innan semestern, bara dagar innan hade vi även fått ett plus på graviditetstestet. I vinter skall vi alltså bli fyra, och det känns så bra. <3
 
 
Postat av: Malin

Grattis!! När har ni beräknat? Vi väntar också liten (första barnet) och har bf 1.3!:) Kul med andra mammor i samma by som får barn i samma ålder :)

2012-08-17 @ 21:24:38
Postat av: Kristina

Oh, vad rolit! Grattis till dej med. Vi har i mitten av februari. Åker ni till rdg i bennäs? Vem vet, kanske vi hammnar i samma mammabarngrupp.. lova iaf ge dej till känna om du skulle känna igen mej nånstanns.. :)

2012-08-17 @ 22:18:22
Postat av: Malin

Jo, går nog i Bennäs. Är du där också? Ja, vem vet, tycker nog vi borde hamna i samma grupp då vi har så nära varandra. Ska nog ge mig till känna om jag ser dig.. Jag har nog blogg också, men har inte uppdaterat så flitigt (har dock planer på att börja det nu då jag har något att blogga om igen). Har inte bloggat om graviditeten ännu, åker på en veckas semesterresa på söndag så tänkte ta itu med det då vi kommer hem :)

2012-08-17 @ 22:44:20
Postat av: Kristina

Jo, går i Bennäs. Trevlig resa och tipsa gärna om din blogg om du börjar. :)

2012-08-18 @ 08:12:46
Postat av: Sandra i sagarden

"Kalaspuffen" här hej! ;) Vi bor ju ändå ganska nära varandra, så det känns ju extra roligt med fler bloggande, blivande mammor.

2012-08-18 @ 21:50:54
URL: http://sandra.neuman.fi
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?