nytt renoveringsprojekt, i mindre format.

Publicerat - 2012-08-28 @ 18:11:33
Mitt dockhus som min fammo köpte åt mig som liten, från strandloppiset i Vasa håller på att få en ny makeover.  Minns själv när jag som liten tröttnade på inredning och tog gamla tapetrester som lämnat då vi flyttade till Hankmo -92, för att fixa till det. Kanske inte med bästa resultat, och denna gångär mitt renoverande grundligare och blir förhoppningsvis bättre. Huset har fått en ny och öppnare planlösning med en borttagen vägg. Tapeter och väggar börjar bli fria från det gamla som varit, och snart börjar det roligaste och pilligaste med att måla och klistra in nytt innan det är färdigt för (åter)användning.
 
 
Älskade gamla lundby, som stått orört på fammos vind i årtal. Hade tänkt skrota dej för nåt nytt, men varför då det går så bra att fixa dina skavanker själv ? 
 
Novalie bara väntar, hon leker redan med det som det är då jag inte pillar på det, och pratar bara om att vi måste åka till butiken och handla dockor, klart en hel familj  skall få bo i huset. :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?