Barnvagn beställt!

Publicerat - 2012-12-10 @ 18:12:00
 
 
Utan att ha testat så har vi nu beställt vår barnvagn. En sprillans ny Emmaljunga citycross. Var en utmaning för mig eftersom de inte pratar eller förstår så mycket svenska vid affären i Seinäjoki, och min finska är ungefär som deras svenska, men med bekräftelse mejlet jag fick av dem verkar det som beställningen gick fram, och i januari/februari kan vi alltså hämta hem vår vagn! (vi är så i god tid ;)) Varför det blev emmaljunga och jag vågar beställa något utan att själv testa beror på att det är ett märke av hög kvalite, och jag har aldrig hört någon klaga alltför mycket. Vagnen verkar dessutom passa de behov vi anser en vagn skall ha. Vi har också en emmaljunga från tidigare, scooter som vi har/haft som sittvagn till Novalie, och jag har älskat den! (Men den ska säljas då vi får vår nya och hon inte åker så mycket vagn mera. Så känner du eller någon annan sig intresserad av att köpa en bra begagnad emmaljunga scooter - hojta till. (färgen går delvis i rosa, ca 2 år gammal.) ;))
 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?