Foglossning.

Publicerat - 2012-12-05 @ 18:07:21
Blev ett besök hos läkaren igår eftersom "ryggvärken" vägrat ge med sig utan istället blivit värre och värre. Kan knappt stå eller gå längre stunder nu utan att det skall kännas i bäcken, ben och stråla från korsryggen upp mot mitten, så nu är diagnosen foglossning skriven. Inte alls trevligt skall jag säga. Detta innebär då också att jag nu är sjukskriven och hemma från jobb tills mammaledigheten börjar.
Postat av: Malin

Hmm undras om det är foglossning jag håller på att få... Symtomen du beskriver stämmer så överens med dem jag haft senaste dagarna. Började med ryggont i onsdags, igår efter jobbet blev jag bara sjukare framåt kvällen och smärtan spred sig ner i benen och eventuellt också till nedre magen (kändes som mensvärk)... Åh, sku int ork va hem tills mammaledigt börjar, känns som en eeevighet ti de.

2012-12-15 @ 09:59:40
URL: http://malinhs.wordpress.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?