paket hämtningar och lämningar samt sjukt knä.

Publicerat - 2012-12-21 @ 10:10:00
Igår hade vi fullt upp hela dagen. Fick äntligen hämta hem vår nya soffa från JYSK, men den ligger ännu kvar i sin förpackning, eftersom vi begav oss till Vasa så fort vi lämnat av den hemma. Gick runt i olika affärer i Stenhaga, fick köpt lite julklappar, åt middag på Rax, for och lämnade ett zbh-paket via en kompis, för att slutligen ta en snabbfika hos Simon, Soffi och Iggy samtidigt som vi hämtade hem badtunnan. Klockan var 23 innan vi var hemma! Idag har jag riktigt sjukt i knä och hö.ben/höft.. är som jag skulle ha sträckt knä. När jag steg ur bilen hemma igår ville jag knappt kunna gå utan att halta fram.Tror inte det hör till foglossningen i alla fall, utan säkert råkade jag sträcka knät/benet när jag plumsade ner i snön vid ett dike igår då det var mörkt och vi sökte Novalies Puh björn hon tappat när vi skulle åka hem. Får försöka vila så gott det går, men borde iaf slippa iväg på ett butiksärende och via jobbet för att hämta hem en läcker julkorg som lär vara årets julklapp. :-)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?