efter nattvaket.

Publicerat - 2012-02-25 @ 14:48:37

Godmorgon, eller goddag för de flesta. 

(Först vill jag säga grattis till Estelle Silvia Ewa Mary, tyckte tilltalsnamnet var både oväntat och så fint! Sen stör jag mig lite på att namnen inte klingar. Mary kunde ex varit Marie eller nåt så hade det låtit bättre. Men Estelle, sååå vackert!!)

Jag var och vakade inatt och steg upp för kanske två timmar sedan. Skönt med bara en natt, nu är jag ledig till tisdag. Novalie och Thomas har åkt iväg till fammo och faffas stuga för att röka lite lax. Själv är jag hemma, kände mig inte för att åka nånstanns och vara social då jag just vaknat. Får lite egentid hemma istället och försöker ordna upp lite i kaoset som har uppstått sedan man började riva tapeter och man fått flytta möbler hit och dit. Lyckas vi ha ordning en dag är det ju bra. Nu skall jag fortsätta så länge städenergin är lite på..

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?