en vanlig torsdagskväll.

Publicerat - 2012-02-23 @ 21:14:09

 
Jobbat 7-14, skönt med en lite kortare eftermiddag. Hämtade N på dagis, lagade korvsoppa till middag och sen blev det att gå ut och "skotta" undan lite snö. Novalie skulle självklart vara med pappa i traktorn då det skulle göras, sen bar det av till FunkyKidz i vanlig torsdagsordning och en stund efter att vi kommit hem blev det hockeyträning för pappan. Imorgon på dagen är vi lediga hela familjen, som det ser ut nu. Härligt !! :)

Postat av: Malin

Hej! Tänkte bara lämna ett spår efter en ny läsare! Minns att jag sett dig på berusad.org en gång i världen (känner igen Xtina namnet), och nu snubblade jag in här via Nicolinasmorsa. Anyway, här har du också en inflyttad 24-årig Jakobstadsbo (bor numera i Sandsund). Utöver det jag har läst hittills så kommer jag att börja följa din blogg, så lägger till din blogg i Bloglovin :) Har själv paus i bloggandet i väntan på något bättre... :P Ha det bra!

2012-02-24 @ 10:05:50
Postat av: Kristina

Oij! Så rolig med någon "bekant" Hoppasd du hittar bloggmotiovationen för skulle gärna läsa något nytt. Annars är det komiskt att du bor just i Sandsund, ibland är världen liten , för det är ju där vi bor också!! ;) Kanske vi ses IRL men då får du hälsa först eftersom jag inte har nåt ansikte på dej :) Trevlig helg!

2012-02-24 @ 17:54:49
Postat av: Malin

Får man fråga var i Sandsund ni huserar? Nya eller gamla sidan? Radhus eller egnahemshus? :) Ska nog hälsa nångång om jag stöter på dig, men det är ju inte sagt att jag känner igen dig heller! :)

2012-02-25 @ 15:36:24
Postat av: Kristina

Vi bor i egnahemshus på gamla sidan. man kör förbi bergwallsbageri, hedbo o sen kommer en väg till vänster.. ;)vart bor ni? nya sidan??

2012-02-25 @ 18:44:31
Postat av: Malin

Jepp nya sidan, i radhuset strax innan Sandskutan :)

2012-02-25 @ 20:52:56
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?