Gokväll lördag!

Publicerat - 2012-02-18 @ 16:30:20
Här händer inte så mycket. Arbetat morgonsskifte idag och har kvällen imorgon. Mötte upp T och Novalie hos hans föräldrar då han åkte för att jobba en stund, men N ville vara kvar hos fammo så T tar henne sen då han kommer från jobbet, och själv sitter jag ensam hemma, njuter av ensamheten och har tjuvöppnat chipspåsen jag köpte till kvällens mello.. Ooops.

Såg annars att de kommit en hel del frågor i frågestunden tidigare i veckan så det skall jag svara på efter helgen hade jag tänkt. Så har någon ännu nåt de undrar över när det gäller mig eller nåt jag skrivit om i bloggen så är det bara att scrolla ner till det inlägget och skriva frågan där. Ha en fortsatt trevlig helg!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?