grått och trist, vilket väder.

Publicerat - 2012-02-28 @ 11:20:08

Här fortsätter tapetrivningen i sovrummet under dagen. Passar ju bra med tanke på vädret ute. Snöfall, grått och trist. T kom hem från jobbet redan efter lunchen så jag hoppas vi ska hinna en bra bit innan det blir dags för nattvak för min del. Sedan funderar jag ännu om vi ska anmäla Novalie till ONNISRUNDAN (skiddag för barn där alla som deltar får medalj) i Nykabi på torsdag eller ej. Anmälan skall helst in idag, men sen är det ju detdär vad-blir-det-för-väder-då som man tänker på. Nåja!! Är väl att bara att klä på sig, kläderna hemma i skåpet värmer ju inte som min faffa alltid sa.. ;)

Postat av: Malin

Var jobbar du?

2012-02-28 @ 12:39:01
Postat av: Kristina

sjukhemmet i Nykabi

2012-02-28 @ 14:03:48
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?