just kollat top model.

Publicerat - 2012-02-29 @ 13:15:23

Nu har jag just kollat Top Model Sverige, missade ju gårdagens avsnitt eftersom jag var på jobb och hade vaktur. Tyckte det var synd att Jenny valde lämna, men som sagt är det ju svårt att veta vad man vill satsa på ibland innan man provat. Som de andra sade så tror jag lätt hon hade kunnat vinna det hela eller iaf klarat sig till top tre. Hur som helst är det ju bara tv så ondöigt att lägga mer energi på det. Funderar istället om jag skall gå och lägga mig tillbaks eller ej.. rätt så trött! Men känns dumt att sova bort en rätt så fin dag. Skulle gärna ta vagnen med och promenera efter N till dagis, men tror nog T får ta henne då han slutar jobbet i alla fall. Blir nog lite stressigt, och får ju ändå åka på ett pass zumba ikväll. :)


 
Top Model sverige - Jenny -Bilder lånade från elle.se

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?