min bil och jag.

Publicerat - 2012-02-16 @ 14:52:34
Idag är jag och min bil ovänner. Den vill inte starta, troligen nån dörr eller nåt som inte varit ordentligt fast så det har dragit ur ackon. (hatar eltekniken till alla dörrar som är på den!) Kommer bli värre om vi inte får det åtgärdat ikväll eftersom T nyss sålde sin bil och vi därmed inte har nån extra bil till förfogande och vi båda ska på jobb imorgon, olika tider! Suck. 

För att få nåt annat att tänka på eftersom jag inte fått anstränga mig så mycket senaste veckan - och min förkylning som jag varit däckad med sen i måndags nu känns bättre - tog jag en vagnpromenad med Novalie. Så härligt att komma ut. Ikväll står det funkykidz på schemat också bara vi slipper iväg, och imorgon är det som sagt dags för jobb ska vi hoppas! :)

*

Update: Min bil och jag är vänner igen. Skall hoppas det fortsätter så imorgon... :)
Postat av: Amanda

Får tyvärr inte plats med en tvättmaskin då mitt badrum är väldigt litet.. Men hade jätte gärna haft en tvättmaskin hemma då det är betydligt mycket enklare!:)

2012-02-16 @ 17:13:13
URL: http://amananda.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?