snöig söndag.

Publicerat - 2012-02-12 @ 12:35:13

    

Godmiddag! Har nyss varit ute och skyfflat undan lite snö utanför ingångarna till huset på framsidan, samt garaget. Resten tar vi med schaktbladet då T kommer tillbaka från jobbet. Så väntar vi besök av hans föräldrar som skall komma och hämta lite saker som följde med huset, men som vi inte är det minsta intresserade av att ha hemma hos oss. B.la skrivbordet jag skrev om igår ska dem ta. Snart dags att börja med middagen. Tror det får bli spaheggti och köttfärssås hos oss idag...

Postat av: Marlene

Hej!



Hoppas att du mår bra och att vi hinner ses innan min praktik slutar. Om inte, så tack för allt du har lärt mig :D

2012-02-12 @ 21:01:38
Postat av: Kristina

Tack. På fredag är jag tillbaka så förhoppningsvis ses vi då!

2012-02-12 @ 22:30:37
Postat av: Anonym

Snygg du e! Jag är på jakt efter det perfekta rosa läppstiftet och jag måste säga att färgen på dina läppar på bilden inte är långt ifrån det jag söker. Vad är det för läppstift?

2012-02-14 @ 11:30:34
Postat av: Kristina

Tack.Läppstiftet är från Lumene och heter Wild Rose och har nr 11.

2012-02-14 @ 13:57:34
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?