the rest of this day.

Publicerat - 2012-02-13 @ 21:22:15

Hade inte något färdigt hemma att bjuda på, men däremot fanns ingridienser till bakning så fick bli våfflor med jordgubsssylt och grädde då Rebekka & hennes kompis Jessika dök upp. Blev verkligen en snabbvisit eftersom T kom hem en halvtimme senare och skulle ha en bil förd på service och var osäker när de stängde. Fick hämta upp honom och sedan hämtade vi Novalie på dagis. Sen har de nya ägarna hämatde  Peugoten som T sålt och just nu är han på hockeyträning. Jag och Novalie tog en dusch, o så fick jag läsa snövit för femtielftegången denna vecka som godnattsaga. Prinsessan somnade bums och jag bunkrade upp med en hög näsdukar (pga dunderförkylning jag tydligen fått nu) och kollade "familjen annorlunda" på TV4.

   

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?