vårat hus.

Publicerat - 2012-02-28 @ 16:23:40

Här är en bild från oktober 2011. Då vi just hade fått grus till gårdsplanen och tagit bort gräsmattan brevid det fristående garaget för att få en ordentlig parkering. Numera är även buskarna framför köksföntren och Novalies rum borttagna. Där ska det komma en terass i något skede, eftersom eftermiddags och kvälssolen finns på denna sida av huset. Garagedörren på garaget som sitter ihop med huset kommer bytas till 2 st fönster och även en ny dörr kommer där då detta ska bli ett ordentligt "hobbyrum".


Postat av: Maria

Taaaack :) Fint hus! Ser stor ut! Vill ha fler bilder sen när ni remppat! Härligt nytt golv ni ska laga. Jag har haft svårt för att bestämma mig mellan just vitlackerat och vanlig ek, ska bestämma i veckan, men jag TROR att jag har bestämt mig för ek, för att jag tror att det är ett golv som aldrig går ur ränderna...

2012-03-02 @ 21:36:48
Postat av: Kristina

Kommer absolut visa bilder då det är färdigt renoverat det vi gör. Visar hellre bilder då än nu ;) var int orolig ;)

2012-03-02 @ 22:51:36
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?