vi bilade söderut.

Publicerat - 2012-02-26 @ 20:27:21

Familjens eftermiddagspass på roadtripen söderut började med en fika hos Sophie och Fredrik och deras son Nicholas i Petsmo. Nicholas var rätt blyg i början, och Novalie som är motsatsen fick verkligen försöka få honom med på noterna och leka med henne. Efter en stund släppte det lite, och de kunde nästan kramas, dock lite vaksamt ännu förtåss. Synd då man ska ses så sällan :/ Sedan åkte vi till min fammo, dit pappa också kom. Var via Kvevlax Grillen efter lite grillmat, vill inte bli att vi äter det sedan vi flyttade hit. Jakobstads grillar är så himla dyra!! Påminner mig om priserna de har på Åland. Ett Jeppistillägg vore kanske nåt att önska.. ;) 


 
Novalie som knappt vill vara med på foto längre gjorde plötsligt försök att posa och bara
skrek jag skulle ta kort! ;) Nicholas är så söt att jag nästan smälter varje gång. :)

Postat av: Sophie

Vad fint du ha skriva! :) <3 Sko di ses lite oftare sko di säkert buri lek riktit bra ilag :)

2012-02-26 @ 21:38:09
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?