att sova bort dagen

Publicerat - 2012-01-03 @ 15:38:01
Jag hade vaknatt, och det var nog en av de lugnaste jag haft. När jag kom hem imorse hade T klätt Novalie och jag förde henne till dagis, och när jag kom hem igen var det bara att krypa ner under täcket och där sov jag tills klockan var halv tre. Hade gärna sovit längre, men det gick bara inte, men hoppas jag skall vara pigg nog för ännu en natt. För nu tänker jag inte sova mer idag, man blir så bak-fram :-). När jag steg upp blev att göra lite mat innan jag hämtade Novalie från dagis, hon har flyttats upp från lillasidan som de kallar Lilla-My till Knytterna nu då hon fyllde tre. Idag var första dagen hon varit på Knytterna hela dagen. Det hade gått så bra och hon var så glad. Maten som hon ibland krånglar med nuförtiden hade de inte ens märkt av. Hon hade ätit bra av allt. Nu skall jag umgås med min familj innan det blir dags för mer jobb..
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?