de senaste dagarna.

Publicerat - 2012-01-26 @ 13:51:03

Jag vakade från tisdag-onsdag natt, och hade glädjen att få ha en studerande med mig eftersom jag är handledare just nu. Kändes som natten gick så fort, och så var det rätt lugnt. Så igår sov jag nästan hela dagen från och till (så bra det blir med en sambo som är hemma och har tusen ärenden att göra och glömmer hemnycklarna i bilen så man ska behöva stiga upp och  låsa upp dörren varje gång han kommer tillbaka med lastbilen för att sedan dra iväg på nåt igen...) Sedan var han och hämtade Novalie från dagis, och det blev en lugn familjekväll i soffan där vi alla låg och kollade tv... Strax innan Novalie skulle och sova fick jag mig ett ryck av energi och de sista gula tapeterna på väggarna i vardagsrummet blev ett minne blott.. Nu är det bara detdär sista lagret som måste fuktas för att få bort det som är kvar. "Jippii!" -Tror det kommer ta sin lilla tid, men det ska väl gå.

Idag har vi uträttat en massa små ärenden; min bil är äntligen besiktigad, vi åt lunch vid strandis cafeét i Larsmo, vi har handlat, hämtat handskarna T glömde på dagis då han hämtade Novalie igår, och så har jag dammsugit nedrevåningen. Snart skall jag börja med maten.

Jo, så var jag ju på ett pass bodycombat i tisdags också. Och fixade lite färg på min annars så vinterblekahy genom att sola lite solarium efteråt. Inte så hälsosamt i längden, men lite "vardagslyx" ska man ju unna sig ibland då man har tillgång till det.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?