en glimt utanför fönstret på jobbet

Publicerat - 2012-01-08 @ 22:17:07
Mitt i kvällsskiftet ringde det på min privata telefon, självklart svarar jag inte mitt i jobbet, såg dessutom att det "bara var T" och han vet ju var jag är, men då han ringer medsamma en gång till tycker min kollega att jag kan svara... Jag svarar och undrar vad som är viktigt. Då frågar han om jag står vid ett visst fönster på jobbet och jag säger "jo". Han säger jag ska kika ut och då står han där med Novalie på gården, och jag hör via telefon att hon glatt skriker "mamma" samtidigt som vi vinkar åt varandra i fönstret. Tydligen hade de fått tråkigt hemma, åkt  hem till fammo och faffa, för att sen åka och pulka till rummelbacken som ligger ganska när mitt jobb, vilket sedan gett T ideén att visa henne var jag jobbar. Så nu vet hon. <3
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?