en ledig måndag

Publicerat - 2012-01-09 @ 21:45:00

Har varit ledig idag. Är det något jag uppskattar med skiftesarbete är det just dethär att vara ledig bara sådär i början av en vecka eller mitt i. Idag har jag ägnat lite mor-dotter tid åt Novalie och vi for till rummelbacken i Nykabi, då jag ändå hade ärenden i staden idag. Härligt med vinter, endast någon få minusgrad och få vara ute. Gör verkligen gott för själen. Då T kom hem från jobbet valde jag att skippa dagens gympass för jag kände mig så matt, istället önskade jag fara och se på nya träningskläder i lugn och ro, men väl vid sportaffären gjorde utbudet mig besviken. Får nog ge allt och leta vid något besök till Vasa eller Kokkola.. Istället slank jag in på lindex och kom hem med en leoprad mönstrad tunika/klänning åt Novalie och ett diadem. Hon blev så glad, ville genast ha den på sig och gjorde piruetter och dansade framför spegeln så den skulle fladdra. Helst hade hon velat sova i det nya plagget också, men fick henne lirkad då jag sa hon får bära den på dagis imorgon... :)

Postat av: Sophie

Oj va fin! Gillar djurmönstrat ja :)

2012-01-10 @ 08:31:57
Postat av: Kristina

gillar oxå djurmönstrat, men tycker int jag passar i e na själv. bra man har ett barn man klä tå istället. :)

2012-01-10 @ 08:42:43
Postat av: Jangi

Tänkt bara tipsa om att ginatricot har lansera sin sportkollektion. Fräscha och förmånliga sportkläder bara att klicka hem från nätet :)

2012-01-11 @ 20:40:36
Postat av: Kristina

tack för tipset Jangi! :) Men om ni har i butik kanske jag kokkar in tär inom snar framtid :)

2012-01-12 @ 18:01:44
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?