intensivt, nytt och lärorikt.

Publicerat - 2012-01-30 @ 19:36:07
Varit en intensiv och bra dag. På jobbet fick jag lära mig något nytt, men inte svårt; och det var att ta bort agraffer. Tycker om att lära mig nya saker, smått som stort, och det är kul då man ser att man utvecklas och blir säkrare på sin sak vart efter och jobbet jag har nu ger mig verkligen detta, bara man kommer över de första hindren. :)



Hemma har det varit lek och bus med Novalie som stått i fokus. Det har byggts pussel och spelats "råttfällan". Fick dessutom höra från dagis idag att hon är så duktig där och har sån ro. Att nåt hon tycker bra om är att baka, och hon lär ska kunna sitta länge och kavla och knåda deg så det borde vi verkligen göra hemma snart också. Är ett tag sedan man bakat nåt nu. Hon börjar bli så stor... -v-

Nu är det bara surret av tvättmaskin och ljudet av tv:n som hörs. T for på hockeyträning och Novalie sover. Funderar själv göra det sist nämnda. Så trött. Och så var man ledig två dagar igen.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?