på ryggen

Publicerat - 2012-01-13 @ 19:12:42
Då jag och min lillebror var småa hade vi en speciell rutin med vår pappa innan läggdags. Precis den har Novalie börjat med nu också, och det är att jag skall bära henne på ryggen till sängen. Har inte ens lärt henne det medvetet, utan efter att det bara blev så en gång så hänger det kvar. Samtidigt som man börjar vara lite led det hela, kan jag inte annat än gilla likheten. :)
- -
Onödig info; idag har jag annars klarat dagen utan sötaker. Har ätit "nyttigt" hela dagens. Skippat kolhydraterna och ätit salladslunch på jobbet med rågbröd, och hemma blev det även sallad men med ugnslax. Tänk om man kunde leva såhär ett par veckor framåt nu. Då kanske man kommer ner till dedär 56-57kg där jag trivs som bäst. Strävar alltså inte efter att bli pinnsmal, utan fullt normala kilon till mina 164,5cm. Just nu står vågen mellan 61-62, beroende på tiden på dygnet man väljer att ställa sig där. På söndag blir det gym!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?