en sommardröm med marräng & jordgubbar.

Publicerat - 2012-07-26 @ 11:50:55
Igår hade jag en ledig dag, och vi hade besök av min pappa och fammo. Jag som inte är någon större tårtbagare hade dagen innan fixat ihop en marrängbotten, som jag och N sedan hjälptes åt att dekorera med vispad grädde, färska jordgubbar och mariannekross. Riktigt lyckad, om än väldigt söt, som det ska vara. :) Det typiska var bara att även besöket hade med sig både sockerkaksbotten, vispad grädde och jordgubbar som de hade tänkt vi skulle göra till fikat, men det fick nog frysas ner för en annan gång. Ibland överträffar man även andra (de vet också att jag inte bakar tårta). :)
 
 
Idag händer inte så mycket. Skall snart iväg på jobb, har kvällstur och Novalie är redan på dagis. Ha en bra dag!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?