att inte få sömn

Publicerat - 2012-06-06 @ 23:10:38

Vakade på jobbet sista natt, och sov otroligt dåligt idag på dagen. Var riktigt trött tidigare ikväll, men då Novalie lagt sig började vi bära in lite mer träningsredskap till hemmagymmet och så är det massa funderingar på hur rummet skall möbleras på bästa sätt.. tänk då 30kvm skall kännas vara så litet då man börjar på (eller så är det T som har för mycket ;)).. gick iaf och lade oss 22.30, men jag får bara ingen sömn. Är plötsligt pigg som som en "mört". Tror jag skall kolla slutet på en dokumentär på tv3play som jag inte hann med härom dagen och sedan får jag nog ge sängen en ny chans... Inte säkert att Novalie förstår sig på ordet sovmorgon imorgon så och T har ju jobb eftersom det är vardag... Godnatt!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?