Midsommar 2012

Publicerat - 2012-06-24 @ 14:44:55
I år har vi firat midsommar i Molpe, vid en väns kusins villa. Anlände mot kvällssidan på midsommarafton grillade, badade bastu, och hade trevligt. Hade tänkt stanna kvar eventuellt tills idag, men efter att jag gick och lade mig på fredagskvällen och sedan vakande mot morgonsidan av att behöva gå upp på "toaletten" så blev det inte så. Hade en enorm svindel, kallsvettades och pulsen var hög. Svindeln satte sedan i resten av dagen, och efter att ha varit via akuten igårkväll då vi kommit hem visade sig att jag hade lågt blodtryck, 106/76, inte konstigt att det bara svindlade. Har sovit 12h inatt, och  idag verkar svindeln borta, men jag är väldigt matt. Vill ändå tacka vårt sällskap för förståelsen och för hjälpen vi fick att få hem allt. (de körde dryga 200km extra för vår skull).  Vi hade det bra.
 
  
 
 
Eftersom jag blev dålig blev det inte så mycket bilder, men att vi trivdes syns ju! Och Novalie hade så rolgit med all fisk som skulle prova fångas. Älskar sånt här, att bara vara och inte ha någon närhet till uppkoppling på nätet eller se tv. Saknade det inte alls! Hoppas vi slipper på liknande äventyr ännu innan sommarn är slut.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?