vilken start på semestern.

Publicerat - 2012-06-15 @ 17:15:44

Är så himla glad. Då jag kom till nattvaket igår hade arbestgivaren lämnat tre stycken papper där min namnteckning skulle på, ett fick jag ta själv och på pappret står det nu att jag från och med 1.9.2012 har tjänst tillsvidare, vilket betyder att jag har fastanställning!! Känns så otroligt bra! Så har jag även klarat mina 32 dagar utan godis, glass, bullar och kex, så gissa vem som frossat i det mesta idag, men något att fira allt med ska det vara och så är det ju faktiskt helg! Glad.



Shoppade en rosa korg, perfekt för picknick i det gröna eller få hem matvarorna ur affären med. :)

Postat av: Johanna

Måste bara fråga varifrån golvet är och vad det heter? :)

2012-06-15 @ 20:36:18
Postat av: Kristina

Oij, vilken svår fråga. står baletrio (tillverkaren?) och glaze cherry på förpackningen.. det är i alla fall laminat i klass 32, med livstids (25 år garanti i allmänna utrymmen) och köpt på wallendahls i nykarleby. kostar lite på 20e/kvm...

2012-06-15 @ 21:06:44
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?