att känna våren och planera utfärd.

Publicerat - 2012-03-22 @ 16:17:49

  

Har sovit knappa fyra timmar efter nattvaket idag. Hade tänkt äta något och försöka lägga mig igen, men solen värmde så skönt då jag var ut och hämtade posten att det skulle vara synd att sova bort dagen. Får försöka komma tidigare i säng ikväll istället, även om det inte brukar bli så lyckat det heller.. kvällsmänniska som man är. Nåja, jag bestämde mig för att idag var dagen då bekvämligheten inte skulle få ta överhand. Eftersom jag redan hade kännt värmen beslöt jag mig för att promenera de cirka två kilometrarna tills N´s dagis och hämta. Och gud vad härligt det var!! På hemvägen fick jag till och med syn på några videkissor som slagit ut, och förklarade glatt åt Novalie att nu är det inte långt kvar till sommaren och då skall vi åka till fammos och faffas stuga och bada. 

På tal om bada så har jag ännu lite dåligt samvete för det inte blev något tropiclandia som vi hade planerat sista helgen (dendär röda veckan slog till), och vi had eju pratat så mycket om det med Novalie. Funderade lite om man skulle ta det denhär helgen istället nu då jag har fler dagar ledigt, men kom också att tänka på detdär stället i ylihärma.. är det nån som vet vad det heter..?

Postat av: Malin

Så du har dottern vid Sandskutan? :)

2012-03-22 @ 19:34:31
Postat av: Kristina

Jepp, hon är på sandskutan. :) Ursäktya att jag frågar, men hade du oxå barn?

2012-03-22 @ 21:38:18
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?