att ta tillvara dagen efter jobb.

Publicerat - 2012-03-10 @ 16:54:18

Har återigen en helg i jobbets tecken, men har lyxen att få sluta redan klockan 14 båda dagarna vilket ger tiden att hinna njuta av "vackär vädre" som råder nu i vårtider. Är det nåt jag uppskattar med vintern så är det just denhär tiden, då det i almanackan är vår, men ute fortfarande fullt med snö, solen skiner och det är bara nån enstaka grader på minus eller plus. Man vaknar ur sitt ide, vill ut ut ut.. så idag då jag slutade jobbet ringde T och sa att han och Novalie var på väg till hans föräldrars stuga för attb grilla korv innan han jobb, och klart man hängde på och tog det tillvara! En timme senare var det färdigt grillat, han åkte på jobb för ett par timmar och jag och N for och höll "fammo" sällskap en stund innan vi på hemvägen tog ett stop vid butiken för att handla lite godsaker till kvällens mello final. Skall du se? Vem är din favo?

Postat av: Malin

såklart! He ju hälgens höjdpunkt, hejjar på Lisa!

2012-03-10 @ 18:44:28
Postat av: Kristina

själv hejar jag på loreen, så mäktigt och annorlunda scenframträdande. men gillar de flesta låtar faktiskt, förutom flinck och ranelid.

2012-03-10 @ 19:04:27
Postat av: Thomas

Int jobbar jag med att grill korv! :)

2012-03-10 @ 21:02:29
Postat av: Kristina

Thomas; beror ju på vilket "jobb" man menar.. ;)

2012-03-10 @ 21:37:18
Postat av: Anonym

Loreen är nog absolut bäst!

2012-03-10 @ 21:39:34
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?