bröllop

Publicerat - 2012-03-31 @ 10:30:48

Drömde att jag och T gifte oss inatt. Kändes riktigt verkligt. Jag drömde att han ordnat med allt själv, men utgående från hur han visste att jag ville ha det. Två av mina vänner vara brudtärnor och så hade han köpt klänningen och ordnat med blombuketterna (min och tärnornas). Ända felet var väl att alla buketterna var olika och jag tyckte min ena tärna hade finare bukett än jag som brud hade. Novalies uppgift som brudnäbb hade han glömt. Så även om det vore kul med en man som fixar allt så var jag glad då jag vaknade att allt bara var än dröm. Tror nog vi får planera det tillsammans då den dagen kommer istället för att jag blir "kidnappad" och bröllopet bara sker sådär som en överraskning. ;)

  
Älskar brudklänningar med markerad midja och gärna lite släp. Av dessa är den längst till vänster min favorit.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?