Dagens födelsedag, och ett år av saknad.

Publicerat - 2012-03-30 @ 09:24:14


Grattis till finaste syster som fyller 14 år idag, hoppas du får en fin dag! -v-

Idag är det också ett år sedan faffa somnade in. Han låg där så fridfullt på sjukbädden med ögonen slutna. Jag vet att han var stolt över vad han åsatdkommit i sitt liv och jag tar med glädje med mig allt han hjälpt mig med. Alla punkteringar på cyklar och Novalies barnvagn han lagat, alla fisketurer, båtskjutsar. Det var faffa för mig. Sista tiden av hans sjukdom oroade han sig dessutom lite extra eftersom jag mest var ensam med Novalie. Han hann aldrig få veta att jag och T börjat om, men tror ändå han vet det nu. Ä övertygad att han håller étt vakande öga på oss. Vila i frid älskade och saknade faffa. -v-

Postat av: EVELINA

Tänk att tiden har gått så snabbt, känns fortfarande som att han ska komma gående längs Lamaslotvägen varje gång jag är hemma. Kram till dej och jag är säker på att han håller ett vakande öga över er! Han var bra på att hålla koll på ett positivt sätt. Mina föräldrar kunde alltid vara säkra på att han såg allt som pågick och om någon konstig bil varit inne på gården eller vad som helst om de varit borta. Han är garanterat med er hela tiden =)

2012-03-30 @ 10:47:31
URL: http://evelinaknipstrom.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?