dagisfotografering, busstider och målning

Publicerat - 2012-03-14 @ 08:24:48

Godmorgon! Här har vi just ätit frukost jag och Novalie och nu väntar vi på att klockan skall bli 9.30 så vi får åka iväg till hennes dagis. Vi har egentligen ledig dag, men eftersom de skall ha fotografering där idag så åker vi dit enbart för det. Sen skall vi också åka till busstationen för att dubbelkolla att busstiderna jag hittade på nätet mellan vasa-jakobstad stämmer. Min syster är nämligen påväg hit i veckoslutet och hon hade tänkt ta bussen. (hon fyller snart 14 så har inget körkort ännu och är ju en bit att hämta/föra) Annars har vi kommit så långt med allt i vardagsrummet och sovrummet nu att det idag skall börja målas, målarn är här och håller som bäst på att lägga markeringstejp. Så roligt då det går framåt! Tänk att vi snart får plocka fram vår nya säng!!! :)

 
Våren till kommande så bär både jag och Novalie klänning idag. Min är från Gina Tricot och har ett brunt flätat skärp (syns ej på bild) och Novalie har en klänning från me&i  (förra sommaren kollektion) och armbandet är från lindex.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?