färgstarkt i sommar

Publicerat - 2012-03-05 @ 21:34:36

    
http://www.nelly.com

Postat av: krista

Hej! :) såg att du hade opererat dina bröst och jag har funderat på att göra det oxå under några års tid nu och jag har lite frågor till dej angående operationen. Var gjorde du den och kan du rekommendera de stället? Pris? Vet du hur det fungerar med inplantat när man och om man blir gravid och vill amma?

2012-03-06 @ 19:26:11
Postat av: Kristina

Hej! Bra att det är nåt du tänkt på längre och försöker ta reda på mera om innan du skrider till verket. Har läst om så många som operarat sig och ångrat sig, för de inte tagit reda på tillräckligt med fakta innan och bara velat ha det överstökat. Dessutom tycker jag man bör tänka en extra gång ifall man styrketränar/tränar mycket. I frågor & svar hittar du namnet på kliniken där jag opererade mig. googlar du dem på nätet hittar du sen mer information om priser och så. en bröstförstoring borde inte inverka på amningen, men säkert finns det undantag. en del som op:at brösten tycker de blivit mer slappa efter graviditet och amning nog, men för de flesta känns de bara mer naturliga då och inte vart nåt som stört. (kan egentligen inte svara mer på det eftersom jag gjorde mina så sent som i somras och inte före graviditeten med N..) Har du mer frågor rekommenderar jag mailen. :) Vill inte ta upp för mycket här på bloggen även om jag är öppen med min operation... Lycka till och tänk alltid en gång för mycket än lite!



Kristina

2012-03-07 @ 07:53:40
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?