hämtat mera laminat.

Publicerat - 2012-03-23 @ 10:40:38

Hämtat två paket laminatgolv, resan till Nykabi gick på knappa 16 minuter per väg. När jag kom tillbaka och såg rondellen for poliserna där, men valde en annan avfart, tur man har. Lika lätt som jag skulle kunna raffa åt mig en fortkörningsbot då det blir bart på vägarna, lika lätt skulle jag kunna få för att jag kör för snigelfart om vintern och stoppar upp trafiken. Därför anser jag mig vara okej att köra lite för fort om sommrarna för att ta igen det... Tror det är fler som känner igen sig, för jag kan knappast vara den ända. :) Så nu hoppas jag att vi har golv så det sista raderna kan läggas, och kaarn som skall fixa det snart skall komma. Ikväll vill jag nämligen kunna sitta framför tv:n med en kall i handen och bara vara i vårt "nya" vardagsrum. Och det bästa; det är fredag!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?