om att komma hem & prision break.

Publicerat - 2012-03-05 @ 19:30:06

Så kom man hem till en sambo som hade plockat ur diskmaskin, tvättat en tvätt och vikt in kläder i skåpen. Gissa om man blev glad. :)

Här har vi annars fått dille på Prision Break, så här rullar avsnitt efter avsnitt så fort det finns extra tid - utan måsten - över. (även om jag vet hur det går.) Har tjatat på T sedan vi träffades att han måste se den serien och nu först har han kommit till skott och är fast ;) (Jag är ju inte direkt känd för att tipsa om serier / filmer som någon annan än jag själv eller ev mina tjej/gaypolar vill se, så det kanske förklarar att många är skeptiska till mina tips ;)) Novalie har fått en film med disneys prinsessor så den skulle hon gärna sitta klistrad vid, men eftersom jag  tycker det får vara lite måtta med allt nu då temperaturen utomhus börjar bli sådan att man vill vistas där, så drog vi ut på en lång promenad  hela famijen tidigare ikväll. Härligt med frisk luft, som alltid. 

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?