på stan

Publicerat - 2012-03-17 @ 15:21:55

  

Tog en sväng in till stan med syrran och Novalie, främst för att handla lite fejkat påskris jag råkade få syn på i Halpa-Halli då jag var dit på ärende för jobbet i onsdags, men självklart blev det en sväng via kläd -och skoaffärerna också. Jag råkade hitta en färggrann top åt Novalie på KappAhl och undrade för mig själv vad jag haft emot deras kläder. Så mycket fint! Skaffade man stamkundskortet fick man dessutom ett erbjudande på 25% av priset som jag valde spara och använda till något dyrare plagg längre fram. Och på lindex blev det mest basplagg som strumpor, trosor och en mössa åt Novalie, och när jag drog stamkortet där kom jag att tänka på att jag inte vet om jag meddelat om adressändringen sedan jag flyttat till Jakobtsad. Det visade sig då att alla erbjudnaden sköts via e-mail numera, men eftersopm jag inte sett till någon lindex reklam i inkorgen fick jag fylla i ett formulär med e-mail adress och på så sätt fick jag en kupong på 5€ till lindex att handla för, så man kan säga jag jagat reakuponger, även om det jag köpte idag inte blev till rabatterat pris. Har ju nåt innestående nu i alla fall. :) Nu ska vi äta middag och ikväll är det tunnbadande här hemma som står på schemat.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?