är det ingen vanlig dag?

Publicerat - 2012-05-08 @ 10:35:16
.. nej för det är min födelsedag. Hurra Hurra Hurra! Jaha, så hade man sina 27 år på nacken då, även fast man ser ut som sjutton. (För den som inte fattar så är grejen är den att folk har otroligt svårt att gissa min ålder och ofta lägger mig betydligt yngre än vad jag är.) Svårt att veta hur man skall tolka det, men i och med att jag närmar mig de jämna 30 med stormsteg får man väl vara stolt. Har nog min mamma att tacka för det eftersom folk haft samma "problem" att gissa ålder på henne, och hon också fick agera lite på 20+ även då hon närmade sig 40. Får hoppas det håller i sig här också ;). Kommer i alla fall inte att fira denna dagen något extra, tar det då jag fyller jämnt. Idag blir bara en vanlig dag som alla andra, kanske jag gör några enkla rulltårtsbakelser till efter maten eftersom vi råkar har lite färdig vispad grädde i kylen sedan jag gjorde plättar igår. Säkert kommer mina föräldrar, syskon och svärföräldrar komma hit också, men det blir nog lite längre fram och olika omgångar. Som sagt, inte så viktig ålder att fira. Men jag tackar ändå för alla gratulationer som kommit in idag via facebook och telefon. :) Slänger även in ett stort GRATTIS åt min vän Rebkka som fyller 32 år idag.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?