att ordna saker för någon annan.

Publicerat - 2012-05-14 @ 13:28:11
Alltså, jag tycker det är jätteskoij att ordna och sätta ihop saker för någon annan. Jag är nog ett "ordningsmannafreak". Gillar saker som är välplanerade och har struktur, försöker tänka ut att alla som vill vara med skall kunna vara med. Ingen ska känna sig utanför eller att de inte kan delta. Men det värsta med detta är också att man ibland självrannskar sig själv för mycket. Nu när allt börjar vara på klart, så tvekar jag, vill skrota allt och börja från noll. Fast jag vet att det är bra, och kommer vara uppskattat och ge en hel del goda skratt. Att få skapa tillsammans med andra för att glädja ännu någon annnan är ju något av det bästa som finns.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?