detta med köksstolar, ännu en gång.

Publicerat - 2012-05-09 @ 10:57:20
 

Jag har länge spanat in stolen till höger som kommer från IKEA och heter Bernhard pris 149€/st. Men så såg jag ett reklmablad från ASKO för en tid sedan och såg att de hade denna till vänster till specialpris. 59€/st istället för 139€/st. Jag skulle alltså nästan få 3 till priset av vad en kostar på IKEA. Men frågan är, vill jag ha dem? Stoppningen ser iaf aningen mjukare ut, men detdär rutmönstret gör mig tveksam.. Vilken gillar du? Eller någon som kan tipsa om ännu ett liknande alternativ och billigare än IKEAS?
Postat av: Gun-Viol

Jag gillar den till vänster. Den ser mjuk och skön ut och rutorna stör inte mig.

2012-05-09 @ 13:34:09
Postat av: Sophie

Den från Asko är nog fin, och bra pris :) men det kan ju vara så att det lätt fastnar matrester och annan smuts i rutmönstret.

2012-05-10 @ 07:35:14
Postat av: Kristina

Jo, men fördelen med läder e ju att e ska va lätt ti tork av. :) bara en våtfuktad traso ;) så trött på allt trä...

2012-05-10 @ 17:10:21
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?