fredag, rosor & porträtt.

Publicerat - 2012-05-11 @ 21:35:20

Denna fredag har varit bra på alla sätt och vis. Efter lunch tog jag Novalie med och bilade söderut mot Vasa. Hämtade brorsan och hans flickvän i Petsmo och de följde med oss hem och kommer vara här tills imorgon då min pappa och fammo kommer. Tillredde min nya favorit; hasselbackpotatis, stekta laxmedaljonger med dillsås och grönsallad som middag åt oss alla, och efter det har vi myst med chips+dipp, godis och en kall i soffan framför hockey VM på tv:n.

 

Blev uppvaktad med rosor av min sambo idag, och ett porträtt av brorsan och hans flickvän Jessica, som hon ritat. Tycker hon är så grym att rita och borde göra något mer av sin talang. Ser ni vem porträttet föreställer?

Postat av: Maria

WOW, vilket fint porträtt av Novalie!

2012-05-11 @ 22:47:09
URL: http://heidimarias.blogspot.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?