trädgårdsdrömmar.

Publicerat - 2012-05-03 @ 10:16:35

Som jag skrev igår så har man alltid massor av planer för sommaren. En till sak som jag önskar mig just nu och också vill  fixa är trädgården;

  • en stor terass på framsidan av huset där vi kan njuta av kvällssolen. Till det vill jag/vi ha en stor soffgrupp i konsrotting, stort svart matbord i trä+stolar, en gasgrill + några större rottingkrukor i olika storlek.
  • pallkargar, i dessa ska det planetras b.la sallad, gräslök, dill, persilja och jordgubbar. Pefekt att piffa vilken varmrätt/efterätt som helst med.
  • lekstuga och stor studsmatta så vi får flytta en del av inomhusaktiviteterna dit ut och ha skoij samtidigt --> stora- som små.

Tyvärr kan man ju inte få allt på en gång. Och folk med erfarenhet brukar ju säga att ett eget hus eller trädgård blir aldrig färdigt. Så man vet ju vad man har att se framemot, och på sätt är man aldrig sysslolös.. :)



 

bilder på utomhusmöbler lånade från jysk.fi

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?