Rådgivning besök.

Publicerat - 2012-11-22 @ 14:54:00
Idag har jag besökt rådgivningen. Hade ett HB på 95, så nu får jag skärpa mig med järntabletterna. Det kunde också bero på att jag var lite svullen så det var en del vatten i blodet som gjorde det visade så lågt, så fick inlagt ett extra blodprov till labben.. känns som jag ständigt springer där nu. Har även ganska lågt blodtryck, men det har ju aldrig varit speciellt högt innan heller så det spelar inte så stor roll.. SF måttet var 26,5cm, min vikt hade ökat med 600 gram på 3 veckor (glad det inte var mer!) och babyns hjärtljud låg på de vanliga 150. Pratade lite om amning eftersom jag inte trivdes så bra med det förra gången så känns bra jag har deras stöd vilket jag än beslutar mig för! Fick även låna hem en dvd och bok med profylaxförbereldelse inför förlossningen , så dvdn skall jag försöka kolla på. Saknade det lite förra gången, så denna gång skall vi även boka in oss på profylaxkurs om det som de ordnar från BB för både först -och omföderskor!
 
magen 22.11.2012
(varit usel att ta magbilder, får blir mera nu mot slutet)
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?