cykelträning och hembakat.

Publicerat - 2012-10-17 @ 15:16:48
Har börjat njuta mer och mer av de dagar man är ledig, även om det ännu går bra att jobba och jag oftast mår bra så känns det att magen börjar vara i vägen och vissa dagar kan jag ha fruktansvärd "mensvärk" och sjukt i ryggen. Men det är ju sådnat som hör till. Idag har jag som sagt varit ledig efter fyra dagars arbetspass, så på förmiddagen passade vi att fara ut en liten sväng och Novalie gick äntligen med på att testa sin nya cykel på det sätt som den skall användas. (hon har tidigare helst bara gått och lett den mellan garaget och lekstugan och haft diverse gosedjur och dockor att provsitta korgen) är som hon skulle vara lite rädd för att falla då hon ännu inte har den rätta balansen och dessutom köpte vi ju en 16" som egentligen är lite stor ännu, men kommer passa perfekt nästa sommar. Men idag testade hon som sagt och det gick ju bra. Sedan har vi också städat i hennes garderob, lade dit en till klädstång då hon är i en period nu där typ allt skall hängas på galgar och hon använder kökspallen för att få kläderna dit/därifrån de ska. Vi har också bakat en äppelkaka och det får väl bli dagens mitt-i-veckan-gott och avnjutas efter maten.
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?