en vinterdag i oktober.

Publicerat - 2012-10-28 @ 13:14:08
Igår hade vi riktigt familjemysdag, ända vettiga vi gjorde var väl att byta till vinterringar till bilen, välbehövligt med tanke på kylan och snön. :-) Idag är det lite mer aktivitet, trots söndag. T är på älgjakt, så jag och Novalie har haft kvalitetestid. Kokade en soppkastrull på förmiddagen så efter lunchen passade vi på att gå ut i finvädret. Man får så mycket mer energi med lite snö, än det ständiga ruskvädret. Novalie såg att grannpojkarna hade plockat fram sina hockeyklubbor och stod och passade med puck sinemellan på deras gård, och då kom hon ihåg sina egna klubba som T införskaffade senaste vinter. Hade nästan glömt bort den själv, men som tur var fann vi den direkt i garaget och så stod vi där och passade med en rinkbandyboll istället...
 
 
 
Novalie har än en gång gjort ett utvecklingssprång så det är mycket lek, humor och skoij som kommer fram. Även om jag säkert kommer få spunk vid en hel del tillfällen längre fram i vinter/vår/sommar/höst, så kan jag  i dessa stunder inte sluta längta efter all tid jag kommer få ha hemma med henne och kommande syskon. :-)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?