här var det post.

Publicerat - 2012-10-29 @ 16:31:21
 
Tog ut den lilla postlådan och lade den på Novalies lekstuga. Skruvade även ner en tavellisthylla och satte upp den inne i stugan, men bild på det får komma då resten av inredningen där inne är som den skall. Till våren skall nog hela lekstugan målas på riktigt också, tror vi ska behålla den vit dock.. (förståss..)
Postat av: Jossan

Heej! Ja nu är vi nära men det känns ändå som en evighet när man väntar. Samtidigt som man tycker att dagarna sniglar sig fram så plötsligt har ännu en vecka gått :) Din tid går nog fortare ;) Jul och nyår har man ju så mycket att styra med att tiden flyger fram :) Sen har du ju en underbar dotter som får tiden att gå ;) Jag håller på att bli galen av att gå ensam hemma och längtar till att få en bebis som kräver all min tid :) Jag hoppas jag inte går över tiden så att det är längre kvar än vad jag tror :) Trodde aldrig att jag skulle längta till förlossningen haha ;) Kramar!

2012-10-29 @ 19:08:30
URL: http://mondoblog.se/josefin
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?